Als uw bestelling niet is aangekomen terwijl u deze verwachtte, controleer dan het volgende:


  • Controleer of u een e-mail met verzendbevestiging van ons hebt ontvangen.
  • Controleer de trackinglink via uw verzendbevestiging per e-mail om de meest recente informatie over de locatie van uw pakket te bekijken.
  • Meld u aan¬†en controleer uw account aan het website. Is uw afleveradres correct? Zijn uw contactgegevens actueel?
  • Controleer op sms-berichten, e-mails en poging tot bezorgkaarten van een van onze koeriers. Uw pakket wacht mogelijk op afhaling in een lokaal bezorgdepot of u moet de bezorging opnieuw regelen.
  • Controleer of niemand anders die op uw adres woont, uw pakket heeft ontvangen.


Als u uw pakket nog steeds niet kunt vinden, neem dan contact op met onze klantenservice met uw bestelnummer bij de hand. We zullen proberen uw pakket meteen te vinden.


Al onze zendingen zijn verzekerd tot de benodigde waarde, dus als deze niet wordt gevonden, regelen we een vervanging of terugbetaling voor u.