Nadat uw bestelling is geplaatst, ontvangt u een bestelnummer, dat wordt weergegeven op het scherm met de orderbevestiging.


U ontvangt ook een bevestigingsmail. Als u deze e-mail niet ontvangt, controleer dan uw spam-map omdat uw e-mailprovider deze om veiligheidsredenen daar naartoe heeft gestuurd.


Deze erkenningen en bevestigings-e-mails betekenen niet dat uw bestelling is geaccepteerd, noch garanderen ze dat uw bestelling kan worden uitgevoerd. Onze acceptatie van uw bestelling vindt plaats wanneer we de goederen naar u verzenden. Let op: uw creditcard / betaalpas kan op elk moment in rekening worden gebracht tussen bevestiging van uw bestelling en verzending.


Als wij uw bestelling echter niet kunnen accepteren, zullen wij u hierover informeren. We kunnen uw bestelling om de volgende redenen niet accepteren:


- het product is niet op voorraad of anderszins niet beschikbaar,

- onverwachte limieten op onze middelen die we redelijkerwijs niet konden plannen,

- we kunnen uw betaling niet autoriseren,

- we mogen de goederen niet aan u verkopen of u mag de goederen niet van ons kopen,

- u heeft te veel goederen besteld,

- er is een fout gemaakt in de prijs of beschrijving van het product, of

- we kunnen een door u opgegeven leveringsdeadline niet halen.